Fluke FEV300/TY2 - adaptér pre testovanie autonabíjačiek (Type 2)
Fluke FEV300 je adaptér pre testovanie autonabíjačiek (Type 2). Určený pre testovanie funkčnosti a bezpečnosti nabíjacích staníc pre nabíjanie striedavým prúdom - Mode 3. Tento testovací adaptér simuluje zapojenie elektrického vozidla, čo vám umožňuje vykonávať testy v kombinácii s inštalačným testerom Fluke 1664 FC alebo osciloskopom Fluke 12XB na rýchle a efektívne testovanie podľa všetkých miestnych predpisov bez nutnosti otvárania nabíjacej stanice. FEV300 slúži na overenie správneho správania nabíjacej stanice ihneď po inštalácii, počas pravidelnej údržby alebo na riešenie problémov s nabíjacou stanicou. Pomocou súpravy adaptéra možno nabíjacie stanice testovať v súlade s normami IEC/EN 61851-1 a IEC/HD 60364-7-722.
Fluke FEV300 | ||
---|---|---|
Vstupné napätie | 250V (1F) alebo 480V (3F), 50/60Hz, 10A max | |
Vlastný odber | 3W max | |
FEV300-CON-TY2 | AC MODE 3, IEC 62196-2 Type 2 socket (Type 2, 7P 3F) | |
FEV300-CON-TY1 | AC MODE 3, IEC 62196-2 Type 1 alebo SAE J1772 (Type 1, 5P 1F) | |
Rozmery | 110 × 45 × 220mm | |
Hmotnosť | ± 1000g | |
Bezpečnostné štandardy | IEC/EN 61010-1, pollution degree 2 IEC/EN 61010-2-030, CAT II 300 V, protection class II |
|
IP rating | IEC 60529: IP54 (obal) IEC 60529: IP54 (zásuvky s krytkami a zapojené konektory, inak IP20) |
|
Pracovná teplota | -20 až +40°C | |
Skladovacia teplota | -20 až +50°C | |
Pracovná vlhkosť | 10 až 85% RH bez kondenzácie | |
Skladovacia vlhkosť | 0 až 85% RH bez kondenzácie | |
Pracovná výška | 2000mnm max | |
PE pred-test | Vizuálna indikácia >50 V AC/DC medzi vodičom PE a dotykovým vodičom | |
PP simulácia | Open, 13 A, 20 A, 32 A, 63 A | |
CP stavy | State A, B, C, D | |
CP chybový stav "E" | On/off (CP signál v skrate voči PE) | |
PE chybový stav "F" | On/off (prerušený PE vodič) | |
Meranie na termináloch L1/L2/L3, N a PE | Max 250/480V, 10A | |
CP signál na výstupných termináloch | ± +/-12V | |
Upozornenie: v prípade závady alebo nesprávnej elektrickej inštalácie v nabíjačke môžu byť tieto terminály nebezpečné. |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.